torsdag, mars 02, 2006

nudlar och chips

just nu sitter jag och äter den mest studentiga och avskyvärda lunchen möjlig. Nudlar och pringles. Och för att göra saken värre är detta tekniskt sett min frukost, klockan 15:30... Imorse fick jag rulla ur sängen och skriva ihop ett tal innan min sista lektion i "Oral communication". Varför skrev jag det inte kvällen innan? Nämen då skulle jag ju bowla.. Jaja.. Det gick iaf bra. Med talet alltså. Inte bowlingen. Jag är dålig. Sist jag bowlade hemma vill jag minnas att jag t.o.m. fick till skruv och grejer. Det gick bättre andra rundan, med två strikear. Men det blev ändå så att de två tjejerna vann över de två pojkarna (visst är det en gullig bild. väldigt high school, bowling dubbel dejt...)
hur som haver. nu måste jag plugga. imorgon har jag min "History of Music" final. Kommer få analysera musik osv.. Jag kommer nog blogga lite mer substans under kommande veckan när jag har lov. Nu när jag har wireless och grejer kommer mitt latteberoende eskalera, latte + wireless = slut på pengar, speedad poesi/bloggning. magsår?
frid.

Inga kommentarer: